Vanaf 26 april zijn Arthur en Moon begonnen met een rondje fietsen: om de Oostzee, naar de Noordkaap en weer terug, tegen de klok in. Op de kaart hieronder kan je onze route zien zoals we die ongeveer gaan fietsen. De komende tijd komen op deze website onze gefietste routes en foto’s te staan (vooral heel veel ruggen van Moon, want Arthur heeft de camera). We zijn ook te volgen op strava:
Arthur: https://www.strava.com/athletes/39101478
Moon: https://www.strava.com/athletes/84344357
Deze ritten hebben we al gehad:
Hierinder zie je waar we zijn geweest. Als je klikt op Open on komoot, opent vanzelf de pagina met meer info, wat verhaaltjes en foto’s over die ritten. Ook staat daar de totaal afgelegde afstand en dergelijke bij.
En dit is het plan
Al wordt deze kaart niet hele erg meer geupdated.
Recent toegevoegde posts
En nu we toch je aandacht nog even hebben: teken dan ook direct een petitie van https://www.amnesty.nl/kom-in-actie/acties in onze plaats.
