Over ons


Wij zijn Arthur en Moon en houden van fietsen. Als je ons niet kent, dan weet ik niet wat je hier doet, maar wees welkom. Vanaf april tot augustus 2026 willen we vanaf huis om de Oostzee, naar de Noordkaap en weer terug fietsen. Een rit van ongeveer 9000 km door 10 verschillende landen in Europa. Op deze website houden we iedereen die dat leuk vindt een beetje op de hoogte van onze avonturen.