We hebben twee fietsen.
En een hele hoop meer spullen
We hebben twee fietsen.
En een hele hoop meer spullen



Succes op jullie ‘rondje’ en vooral Geniet ervan, van de uitzichten en de Oostzee. Ik vind het bijzonder wat jullie gaan doen en hoop via deze site een beetje mee te genieten. Veel liefs !
Leave a Reply