Uitrusting


We hebben twee fietsen.

En een hele hoop meer spullen


One response to “Uitrusting”

  1. Heleen Tiemens Avatar
    Heleen Tiemens

    Succes op jullie ‘rondje’ en vooral Geniet ervan, van de uitzichten en de Oostzee. Ik vind het bijzonder wat jullie gaan doen en hoop via deze site een beetje mee te genieten. Veel liefs !

Leave a Reply

Discover more from We gaan een rondje fietsen!

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading